nico rae (niccizgay2dayok) wrote,
nico rae
niccizgay2dayok

  • Mood:
  • Music:

deal or squeal? ....... or seal take away the real and heal ..not feel... crap im late for my meal..

oh man i cant believe this shite.. our friend laura called us earlier today.. and we were wonderin ..hmmm why would she call eh? ...so ....we called her back.. left her a message to ...call us back ..when she gets back eh ..so ya... la la... im online.... doing my stuff ....get offline to reboot cause it was gettin all slow ... then it wouldnt let me connect --- which means our answerin machine must be full or somethin ..checked 'r out... 9 messages from laura... hmm, what the heck eh ...call her back.... hey.. ya ya.. hey blah blah... she asks what we been up to ...then tells us dawn (step mom) was at her house lastnight partyin and that laura asked her "hey how are the twins?".. (she didnt know about the split) .... dawn said back "ohh i don tknow i havent seen them around they're gettin like their mother being bulimic and alocholics" ..... <-- oh my frickin GOD!!! this is ..just ...hilaarious ..... and ...sick at the same time..... whoa shit... this is some .... NEWS damn right... so we're just.. whoa blah blah... but didnt wanna be too crazy --- just yet, so we asked .... what else what else.. why when where ..na na.. then she goes on sayin ....she went bowlin with erica (my cousin) til 10 then hit the bars (hahaha dawn? bars?)... went home and showered.... the guys called her.... --- wait.. "what guys??" ...hmm ya... the guys ---- kevin and doug? ...what the hell who are those? .....friggg man this is ... hmmm whatever aksljfskldjfklas .... so... asking more eh.... so the guys supposebly called her from laura's... and im wonderin.. wait.. laura's my age for frick sakes ---- this can't be dawn ...... so im thinkin ..how old are these ..fella's? .... she asks her friend tanya ... sounds like some sorority bash or somethin .... late 30's or early 40's i guess.... so hahaa... whoa okay.. hmm... wow ...uhh ... i dont know, i mean sure dawn you can do whatever ya want ..but damn ....our dad still thinks this whole relationship with you and him is gonna work out.... she gets mail, phone calls and everything from him to let her whatever... and she dont call him ever or even let him know squat... unless frick... i dont know ....maybe when she's bored or something?then i hear about this shit... and i dont know it was just really sick to hear this ...like she dont give a damn what he says at all and DOESNT EVEN TELLLLLL HIM ...STRAIGHT OUT ..like damn dawn ..if you dont fuckin love him .... TELL HIM THAT ..before we don't have him in our life... cause i know how he is.. and shite.. if this keeps goin on... akljsdfl this just isn't good. ---- my dad aint easy with shit like this ...and damn, i sure wish DAWN gets a head on her shoulders frickin NOW --- before i .... damn ..... i dont know.. i can be psycho right now ... and it's ...bad ...i need to be locked or somethin cause FUCKKKKKKK pardon my fuckin langgggg.. but uhhh i can just grab her frickin hair and rip it and .... spin her and... bash her against the wall ...and watch her cry and boooo to the fuckin hoooooooooooooo ....BITCH ASS HOE MOTHER FUCKER aksdfkljasdgkljaksdj glaksjgkasj DEAD DEAD DEAD UHHHHHHH... just ...whoaaa im so in that moood to just........ calll'r up right now ...and frick ....inside i know the best way to come bout these things is BE calm and understanding and all ... frickin .. tactful ----- haaa but whoaaa im a steamer...and... shit... i dont think that'd last 2 mins.. before the explosion. and.. u dont wanna see me explode.. it's so fastly put and it'll either make sense or not .. because i can't help but jump from one thing to another when pissyness pops in my brain ..... ooooooo boy... so ya... whoaaaaaaaa .... im just ya know ... im not cryin or anything hahahaha im just ...... laughin in a way that .... wow ....dawn's gonna get hers cause whoa.... what goes up must come down -------- whoa. at this point .... me and amanda.. dont know whether to tell our dad this or what... i just can't believe this all ..went on ..and ...nobody knew about it ..but.. to laura.... it sounded like ...it was completely ...goin on forever... and damn, this doug guy?? he's a good guy laura says... and that just .... kinda ... frig man what the hell .... how long ---- shit... ya.. so... and brittany --- our lil sis.. overheard the phone call ..and she got all confused now ..and now she's sad and ahhh i dont want her to be like this.. and she said that she hates dawn now.. and doesnt wanna go there anymore.. and .... wholey smokes didnt know she'd ever say that... mom .... call anytime soon now ..jeez... whoaaaa ..... fuckity fuckness other than this ..... life is GREAAAAAAAAAT ...and today/tonight FUN! .... sometimes ya think ya know people ....and ..it could be so off --- but.. just to finish this baby off ..... i just wanna say this ..like ....im not on anyones side i thought ..they were both ... at least ... gonna try and work it out eh ..i mean sure i always knew dad was trying harder ..and he was ... well obviously but .. i guess im dumb cause i was hoping too much for dawn to become this better person and be honest about her options and ya know ..if ya feel something say it ...dont keep one hangin by a thread --- or ...something? ............ haha damn i suck at making these blogs TOUCHING so ya.. can't wait to see what .... pops out next ---- dad strong be strong i know you are better ...and i know you know it too ...dont trip dont ...skip and DONT fall for her .... shiiiiiiiiiot. thanks for ...enjoying this ..specially made ..progress of step killing mothers love nicole of pure passion to strangle her one day ------ count to 10 ..... JUST KEEP ON SMILING......
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 1 comment